Tafeltijd in De Open Hof

Vrijdag 30 juni is er weer een Tafeltijd in De Open Hof.

Geloof je en ben je LHBT+, of gewoon geïnteresseerd of betrokken?

Iedereen is van harte welkom dus ook als je geen lid bent van De Open Hof.

TafelTijd is een initiatief van Wijdekerk, een organisatie die zich inzet voor gelovige LHBTI+’ers. om door het land heen met LHBTI+’ers en betrokkenen samen kerk te zijn.

Met de mensen van De Open Hof organiseren we dit ook. We gaan met elkaar aan tafel, steken de kaars aan, delen brood en wijn en onder het genot van een fijne maaltijd gaan we met elkaar in gesprek over zingeving en geloof.

Het thema voor 30 juni is Roddel en Zegen: Hoe ga jij om met roddel, ken jij je waarde los van meningen en hoe wil jij tot zegen zijn?

We lezen hierbij o.a. uit Mattheus 7.

We gaan met elkaar in gesprek hoe jij denkt dat anderen je zien en hoe wil jij gezien worden?

Centraal staat: niet elkaar overtuigen, maar inspireren, steunen, bemoedigen en aanvaarden in de liefde van Jezus Christus.

Het is de bedoeling dat iedereen zelf iets te eten meebrengt om te delen met de anderen.

Het is fijn, maar niet verplicht, als je je van tevoren aanmeldt, dit kan via het volgende email adres: tafeltijddeopenhof@gmail.com

Datum: LET OP: voor deze ene keer op een VRIJDAG 30 juni 2023

Tijdstip: inloop vanaf ca. 17.30; we beginnen om 18.00 uur

De eerste Tafeltijd na de zomervakantie is op zaterdag 2 september.