Ds. Antje Groenendijk-Meindersma (Predikant)

e-mail: predikant@eendrachtskerk.nl

Van jongs af aan wil ik Jezus’ volgen. Ik mag bouwen op Zijn liefde. Hij is en blijft mijn helper en mijn gids.

Mijn geloof in Hem is de kern van mijn identiteit en tegelijk geloof ik -vanwege mijn best wel rationele instelling – met vallen en opstaan.

Door mijn geloof ben ik een sterker en beter mens geworden.

De Bijbelse boodschap versterkt mijn empathisch vermogen, mijn zelfkritisch vermogen en ook mijn incasseringsvermogen.

Als predikant wil ik met inzet en in het bewustzijn van mijn beperkingen Jezus’ onvoorwaardelijke liefde voor ieder mens uitdragen, mensen uitnodigen om Hem te volgen, overtuigen dat vrucht dragen waardevoller is dan succes hebben en genieten en ons als gemeenschap praktisch inzetten voor verbinding in en tussen kerk en dorp.

Deze foto drukt uit hoe ik mijn ambt en misschien wel heel het leven ervaar: als een pittige, maar ook prachtige klim!