PASSIE-PAAS – CONCERT “OVERWINNING”

Het interkerkelijk koor en band “Keruchma” o.l.v. Wim Schelling en Mannenensemble Laudate o.l.v. Adri Poortvliet organiseren op 23 maart a.s. een Passie-Paas – concert.
Verdere medewerking wordt verleend   door Arie Zwijgers (trompet) en Theresia Kranendonk (zang)

Na het concert van vorig jaar in Numansdorp wilde koor en dirigent graag een vervolg geven aan dit erg gewaardeerde concert. Door nu samen te werken met zowel Laudate, alsmede een soliste en een trompettist ontstaat er eigenlijk een totaal nieuw concert qua klankkleur en vormgeving, maar wel met die bijzondere boodschap: Jezus Christus stierf aan het kruis, maar is opgestaan, Halleluja!

Door middel van de nummers van alle medewerkenden, wordt het publiek meegenomen op de weg naar het kruis, maar wordt daar niet reddeloos achtergelaten en juist meegenomen naar de toekomst, het Nieuw Jeruzalem. Ook als publiek krijgt u de gelegenheid met sommige nummers mee te doen. Met elkaar hopen we het lijdensverhaal te beleven, met als eindresultaat Jezus’ Overwinning van de dood. De titel van het concert is dus ook “Overwinning!!”

Het concert wordt gehouden op zaterdag 23 maart 2024, juist voor Palmzondag en het begin van de Stille Week. Het belooft andermaal een gedenkwaardig concert te worden.

Locatie: de Eendrachtskerk te Zuid Beijerland, Koninginneweg 4.
Aanvang 19.30 uur, zaal open 19.00 uur.
Kaarten à €8,- per stuk zijn verkrijgbaar via: mail: info@keruchma.nl  of info@laudatehw.nl of bellen: 06 22907048 of 06 42251098 of via leden van Keruchma of Laudate, of aan de kerkdeur. Maar vol = vol, dus als u zeker wilt zijn van een plaatsje dan beter via bovenstaande mogelijkheden