Bijeenkomst rondom middelengebruik en mentale welzijn bij jongeren

Zoals eerder gecommuniceerd organiseert de ChristenUnie Hoeksche Waard op D.V. woensdagavond 17 april a.s. een bijeenkomst rondom middelengebruik en mentale welzijn bij jongeren.

Vanuit de ChristenUnie maken we ons zorgen over deze onderwerpen en willen hier zoveel mogelijk aandacht voor. Juist ook binnen kerken, waar in deze gemeente nog relatief veel jongeren betrokken zijn, om onze jongeren goed toe te kunnen rusten.

Deze avond verzorgd onder andere Stichting Chris en Voorkom! een interactief programma met betrekking tot het mentale welzijn van jongeren en dit in relatie tot middelengebruik.

Wij hopen zoveel mogelijk jeugdwerkers en kerkelijk vertegenwoordigers te mogen ontmoeten op D.V. 17 april a.s.

Locatie Gemeentehuis te Oud-Beijerland, W. van Vlietstraat 6, 3262 GM Oud-Beijerland.

Programma van de avond:

19:30 uur: Inloop met koffie/thee.

20:00 uur: Opening door Alma Vervelde, fractievoorzitter ChristenUnie Hoeksche Waard

20:15 uur: Korte toelichting door Jurrian Hensen waarom deze avond georganiseerd wordt.

20:20 uur: Interactieve presentatie Stichting Chris en Voorkom!

21:30 uur: Informeel napraten onder het genot van een drankje.

22:00 uur: Einde programma