WAARSCHUWING: phishing mails uit naam van de dominee

Momenteel worden er, uit naam van onze dominee Antje Groenendijk-Meindersma, mails gestuurd naar een aantal mensen uit haar adresboek. Deze mails zijn NIET door haar gestuurd en zijn frauduleuze berichten. U dient hier dan ook niet op te reageren en deze (ongelezen) te verwijden.

Hieronder staan enkele voorbeelden van de frauduleuze berichten.

________________________________________________________________________________________________________________

Van: ds. Antje Groenendijk-Meindersma <predikant.eendrachtskerk@outlook.com>

Verzonden: donderdag 28 september 2023 11:16

Aan: b********@gmail.com <b********@gmail.com>

Onderwerp: RE: Cadeaubonnen

Ik heb hulp nodig bij het online kopen van cadeaubonnen. Het is de bedoeling dat ik cadeaus naar drie mensen stuur.

Kunt u helpen? U krijgt een vergoeding.

Van: ds. Antje Groenendijk-Meindersma <predikant.eendrachtskerk@outlook.com>

Verzonden: donderdag 28 september 2023 11:42

Aan: b********@gmail.com <b********@gmail.com>

Onderwerp: Cadeaubonnen

Goedemorgen Ben,

Heb je even? Ik heb je nodig om een ​​taak voor me te doen. Ik kan niet praten aan de telefoon, ik heb een paar vergaderingen, dus schrijf gewoon terug hier.

Hartelijke groeten,