KERSTZANGAVOND GOUDSWAARD

Kerstzangavond Goudswaard 18 december 2023

Op DV maandagavond 18 december 2023 wordt in de Hervormde Dorpskerk van Goudswaard de jaarlijkse kerstzangavond gehouden. Medewerkenden aan deze avond zijn Christelijk Koor ‘Rejoice’ o.l.v. Jan Peter Teeuw en muziekvereniging ‘Volharding Korendijk’ o.l.v. Henk de Vos. Daarnaast verleent Corné van der Giessen (panfluit) zijn medewerking. Jan Peter Teeuw zal behalve dirigeren ook orgel en piano spelen. Ds. K. Budding verzorgt een korte overdenking.

Het belooft een afwisselend programma te worden! Naast koorzang en instrumentale muziek  is er ook veel samenzang van bekende kerstliederen. Ook staan er enkele delen uit Jan Peters kerstoratorium ‘De belofte vervuld’ op het programma.

De avond begint om 19.30 uur. De deuren van de kerk zijn een halfuur voor aanvang geopend. De toegang is gratis. Wel is er bij na afloop een collecte voor de onkosten.

Jong en oud hartelijk welkom op deze sfeervolle kerstzangavond!